Portes obertes

2022-2023

Coneix la nostra escola en el seu dia a dia plena de vida.

Us plantegem el nou format de portes obertes adaptat a la situació actual: totalment segures, respectant les mesures sanitàries però mantenint el caràcter càlid, familiar i proper que ens defineix.

Que res ens freni!

Portes Obertes

19 de Febrer de 10h a 13h

Cita prèvia:

Whats: 635847297

Visita personalitzada

CONTACTA AMB NOSALTRES

Truca’ns: 935403136

Whatsapp: 635847297

La vida a les Escolàpies

El Masnou

l’escola

Per tal de poder visitar l’escola us presentem les següents opcions per a que puguis escollir el que més s’adapti a tu. Aquestes es duran a terme tot seguint les mesures sanitàries establertes pel Departament d’Educació i Sanitat.

Opció 1

Visites d’atenció personalitzada de dilluns a divendres a hores convingudes.

Es mantindran les mesures sanitàries que ens pauta el Departament d’Educació i Sanitat.

Opció 2

Dissabte 19 de Febrer de 10h a 13h.

Es farà un recorregut per l’escola on visitarem els diferents espais dividits en grups per etapes educatives amb un màxim de 10 persones.

Es faran explicacions de 20′ i temps per preguntes.

Fes clic aquí, omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per concertar la visita que s’ajusti a tu i reservar-te la plaça.

d’interès

Podeu descarregar-vos el nostre butlletí informatiu del projecte d’escola que us oferim.

Contacta amb

nosaltres