Campanyes

Solidàries

Al llarg de l’any participem en diverses campanyes solidàries. Sensibilitzem a l’alumnat i a les famílies davant de les necessitats que veiem al nostre voltant.

El nostre objectiu és educar als nostres alumnes en la solidaritat, en la justícia i en el poder transformador que cadascú té.

Al llarg del curs escolar, una vegada per trimestre, participem en diverses campanyes solidàries. Totes elles pretenen educar la mirada i sensibilitzar a tots la Comunitat Educativa, alumnes, mestres i professor i personal del pas, de les situacions de pobresa i injustícia en les quals viuen les persones del nostre voltant més proper i també d’aquells que estan més lluny.

Tots els projectes solidaris estan inspirats en els objectius de desenvolupament sostenible que l’ONU va aprovar i es va posar com a fita eradicar el 2030.

Col·laborem amb Càritas i ens unim a totes les escoles de la Fundació Escolàpies en els projectes de les missions educatives arreu del món mitjançant la web projectes esc-coopera . Anima’t a col·laborar!