El nostre

Lema

Cada any l’animació Pastoral gira al voltant d’un lema que dóna sentit i horitzó a totes les accions que realitzem amb el nostre alumnat. Aquest curs, el nostre lema és «Sumem somriures».

Amb el poder del somriure construïm els nostres somnis i creem benestar. Reforcem el record positiu, alegre i feliç de compartir, ajudar, participar, crear i investigar.

El somriure és fonamental pel desenvolupament integral de la persona, i això és el que a Escolàpies més desitgem pels nostres alumnes.

Alegria

• Celebrar i cuidar les amistats.
  • Buscar aspectes positius que ens fan gaudir de la vida i que ens ajuden a estar i ser més alegres.
  • Saber perdonar als altres, perdonar-se a un mateix. Viure el perdó como una oportunitat i una forma de voler i ser/sentir-se feliç.

Treball en equip

• Aprendre a aturar-nos enmig de l’agitació i mantenir la calma.
  • Buscar el moment oportú per actuar a favor dels altres.
  • Descobrir una altra manera de veure la vida amb senzillesa i calma.
CARTELES ESCOLAPIAS 21-22 PEQUES CAT 60X90 (1)
CARTELES-ESCOLAPIAS-21-22-MAYORES-CAT_