El nostre

Lema

Cada any la nostra animació Pastoral gira entorn d’un lema que dóna sentit a les accions que realitzem. Aquest curs, el nostre lema és “3,2,1… Desperta!”.

Amb el poder del somriure construïm els nostres somnis i creem benestar. Reforcem el record positiu, alegre i feliç de compartir, ajudar, participar, crear i investigar.

El somriure és fonamental per al desenvolupament integral de la persona, i això és el que com a escolàpies més desitgem per als nostres alumnes.

Senzillesa

• Proximitat
  • Cordialitat en el tracte
  • Atenció personalitzada

Recerca de la Veritat

• Coherència
  • Objetivitat
  • Sentit crític
  • Obertura

3, 2, 1

Desperta!

Preparat per a l’aventura? Perquè així serà aquest nou curs, l’aventura de la teva vida la vius a Escolàpies. Què ens oferirà la pel·lícula d’aquest any? Una pel·lícula d’aventures… que tu mateix estàs cridat a protagonitzar, juntament amb tots els teus companys!

Cada any és una oportunitat més per conèixer-te, en aquesta pel·lícula vital que tots estem vivint. Com sóc jo? A qui em semblo? Som tots tan diferents… i tot i això, un mateix director ens convoca a través de Jesús.

3, 2, 1, Desperta! és una crida a prendre les regnes de la pròpia vida, a obrir-se a la varietat de dons d’una església / família / col·legi plural i divers… Una invitació a llançar-se a aquesta meravellosa aventura vital… on de vegades pot ser necessari, també, sortir del camí (i enfilar-se pels arbres) i aprendre a mirar les coses d’una altra manera. Aquesta sensació semblant a la de Zaqueu.

Enmig d’una globalització cada cop més galopant, «3, 2, 1, Desperta!» és una invitació a la integració, a la importància del treball en equip, i com aquesta diferència de dons, convocats per un mateix Esperit, ens enriqueix a cadascú de nosaltres, ens fa millors persones i ens permet arribar més lluny.

CARTELES ESCOLAPIAS 21-22 PEQUES CAT 60X90 (1)