Els nostres

Serveis

Administració

i Secretaria

Aquests són els horaris i les persones que estan a la seva disposició a Administració i Secretaria.

Mª Carmen Bujía i Isabel Bujía

De dilluns a divendres: 08.00 – 13:30 / 15:30 – 16:30 hores
administracio@escolapieselmasnou.org

SECRETARIA
Mercè Prunés
De dilluns a divendres: 09:00 -13:00 / 15:00 – 17:00  hores
secretaria@escolapieselmasnou.org

Espai

de migdia

Cuina pròpia i atenció com a casa.

L’espai de migdia és un espai educatiu a on els nostres alumnes segueixen el seu procés d’aprenentatge constant. Promovem una alimentació adequada i variada, i potenciem la dimensió social en el lleure amb activitats dirigides per monitors i joc lliure en la franja de 13h a 15:30h.

Disposem de cuina pròpia i elaborem menús de cuina mediterrània amb productes de temporada i adaptats a qualsevol necessitat dietètica. Aquests menús estan supervisats per una dietista i segueixen criteris de cuina saludable.

Per consultar el menú del mes dirigiu-vos a l’apartat menú escolar dins de “vida escolar”.

Servei d’acollida

i Permanència

L’horari dels alumnes d’Educació Infantil i Primària és de 9h a 13h i de 15h a 17h.

Disposem d’un servei d’acollida matinal des de les 8h i un servei de permanència fins a les 19h per a casos puntuals o per a qui ho necessiti de forma habitual.

extraescolars

Immersions

lingüístiques

Conjuntament amb l’escola d’idiomes d’ Hibernia House, organitzem estades a Irlanda per als alumnes de l’ESO.