Donada la situació actual de confinament dels nostres infants i joves, des d’Escolàpies volem acompanyar-vos, famílies i alumnes, recordant que junts superarem aquesta situació que requereix molta perseverança i paciència des de casa.

Entre tots, podem fer xarxa, i podem carregar-nos de valor perquè volem aprofitar aquesta situació excepcional per créixer en els valors d’escolàpies: l’alegria, el compromís amb els altres, la solidaritat, la confiança i l’esforç.

Per això us convidem a la interacció. Feu-vos una fotografia que s’assembli a la del nostre banner, els dos punys que xoquen, i pengeu-la al vostre instagram i/o twitter. Etiqueteu l’escola i feu-la servir amb el hashtag #escolapiesdesdecasa

Les fotografies que publiqueu a les xarxes socials es compartiran a les històries del perfil de l’escola a Instagram: @escolapies_mas9

gràcies! molta força i molts ànims!

NOU!
per més informació fes click a llegir més
Seguim aprenent des de casa!