Aquest passat mes de novembre l’escola ha signat un acord de col·laboració amb la Creu Roja El Masnou per a realitzar el Servei Comunitari que es duu a terme a 4t d’ESO. Durant tot el curs 2018-19 els alumnes d’aquest curs col·laboraran amb el Centre de distribució d’aliments La Sitja, situat al carrer Cuba del nostre municipi. Aquest acord ens permet col·laborar de manera continuada amb aquest rebost que distribueix aliments a usuaris dels serveis socials de l’Ajuntament del Masnou, gràcies als voluntaris de Caritas, Fundació Temps i Compromís i Creu Roja que ho gestionen. Estem molt contents de l’acord obtingut i esperem que els nostres alumnes acabin el seu pas per la nostra escola encomanant-los l’esperit de servei vers la societat de la qual formen part.

els + solidaris
Nadal a l’escola