Benvolguts pares i mares,

El proper dissabte 25 de maig es realitzarà la 35a trobada interescolàpies de bàsquet – Escolàpies. Aquest any es realitzarà a LA NOSTRA ESCOLA!.

Us convidem a tots/es a participar en aquesta gran trobada d’escoles Escolàpies de Catalunya. L’horari encara no està tancat, però l’inici està previst a les 9h. del matí, i la finalització a les 18h. (amb l’acte de lliurament de recordatoris a les 13h.)

PROMOCIÓ exclusiva ESCOLÀPIES!!! entrades pel partit de la PENYA-ESTUDIANTES pel proper diumenge 26 de maig. Descompte del 20% en totes les zones de l’Olímpic, tant per adults com per a infants. El codi de descompte és ESCOLAPIOSPENYA, i s’ha d’introduir directament al web de venta, en el següent enllaç

inscripcions obertes!
vine, pregunta, entra!