Portes obertes

2021-2022

Coneix la nostra escola en el seu dia a dia plena de vida.

Us plantegem el nou format de portes obertes adaptat a la situació actual: totalment segures, respectant les mesures sanitàries però mantenint el caràcter càlid, familiar i proper que ens defineix.

Que res ens freni!

Portes Obertes 10 de Febrer a les 19h i 21h

Visita personalitzada

Portes Obertes

Virtuals

Les Portes Obertes Virtuals es duran a terme mitjançant un webinar.

T’explicarem el nostre projecte educatiu fonamentat en una visió innovadora i participativa de l’aprenentatge basada en projectes i ambients, treball cooperatiu i noves tecnologies.

• Treball per projectes
  • Treball globalitzat
  • Ambients
  • Racons
  • Art
  • Experimentació
  • Assemblees d’aula
  • Teatre i expressió oral

l’Escola

Per tal de poder visitar l’escola us presentem les següents opcions per a que puguis escollir el que més s’adapti a tu. Aquestes es duran a terme tot seguint les mesures sanitàries establertes pel Departament d’Educació i Sanitat.

Opció 1

Visites d’atenció personalitzada de dilluns a divendres a hores convingudes.

Es mantindran les mesures sanitàries que ens pauta el Departament d’Educació i Sanitat.

Opció 2

Dissabte 20 de Febrer de 10h a 14h, divendres 26 de Febrer i dilluns 1 de Març de 17:30h a 20h.

Es farà un recorregut per l’escola on visitarem els diferents espais dividits en grups per etapes educatives amb un màxim de 10 persones.

Es faran explicacions de 20′ i temps per preguntes.

Fes clic aquí, omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per concertar la visita que s’ajusti a tu i reservar-te la plaça.

d’interès

Podeu descarregar-vos el nostre butlletí informatiu del projecte d’escola que us oferim.

Portes Obertes a Escolàpies

Dossier-families-PO2021